Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Νέο "άδειασμα" Τσαγιόπουλου σε Γκυρίνη!!! Νέος θρίαμβος του δημάρχου

Αντ. Τσαγιόπουλος
Ήταν αναμενόμενη η αντίδραση του δημοτικού συμβούλου Αλεξάνδρειας Αντ. Τσαγιόπουλου μετά την απόπειρα του δημάρχου Γκυρίνη να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα και να επιρρίψει την ευθύνη πάνω του μετά το "άδειασμα" που του έκανε αρνούμενος τη θέση του αντιδημάρχου. Ο Τσαγιόπουλος αρνήθηκε να αναλάβει αντιδήμαρχος αλλά διαπίστωσε ότι ο Γκυρίνης θέλοντας να "διασκεδάσει" τις αρνητικές εντυπώσεις που προκλήθηκαν εξ αιτίας της άρνησης αυτής διέδωσε ότι ο Τσαγιόπουλος αρνήθηκε γιατί δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τις θέσεις από.....
άποψη χρόνου. Τον ήθελε δηλαδή πολλές ώρες στο δημαρχείο αλλά αυτός προτίμησε τις δουλειές του, είπε.
Ωστόσο ο Τσαγιόπουλος που είναι ίσως η πρώτη φορά που τοποθετείται δημόσια με επιστολή του βάζει τα πράγματα στη θέση τους και κυριολεκτικά "σφάζει με το γάντι" τον δήμαρχο λέγοντας αυτονόητες αλήθειες.

Η επιστολή που λάβαμε σήμερα το πρωί είναι η εξής:
Προς 
Αξιότιμο Δήμαρχο Αλεξάνδρειας  κ. Παναγιώτη Γκυρίνη

Δ.Δ. Επισκοπής – Δήμος Αλεξάνδρειας
Αγαπητέ Παναγιώτη
Έχουν περάσει περίπου τέσσερα χρόνια από τότε που αποφάσισα να συμπορευτώ μαζί σου στον αγώνα που είχε σαν όραμα ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας. 
Μαζί με ένα συντοπίτη μου, ένα συνάδελφο στην αγροτιά, ένα φίλο. 
Χωρίς δεύτερες σκέψεις για πολιτικές φιλοδοξίες ή προσωπικά οφέλη.
Παραμονή Πρωτομαγιάς, λίγες ημέρες μετά την παραίτηση του Ισαάκ Χαλκίδη ήρθες και με βρήκες προτείνοντας να αναλάβω Αντιδήμαρχος. Σου  ζήτησα να μου δώσεις λίγο χρόνο να το σκεφτώ, καθώς δεν ήθελα να είναι εν θερμώ η απάντηση μου.
Είναι βλέπεις μεγάλη η απόφαση για κάποιον που δεν είχε ποτέ εμπλακεί ενεργά με την πολιτική και δεν είχε αναλάβει ξανά θέση σε διοίκηση, όπως εγώ. 
Από την μία μεριά η αίγλη της εξουσίας, η «καρέκλα», η αναγνωρισιμότητα, ακόμα και τα οικονομικά οφέλη σε αυτή την δύσκολη συγκυρία που ζούμε.
Από την άλλη κοιτώντας πίσω είδα τις διαφωνίες μας, που πολλές φορές σου τις ανέφερα, για τον τρόπο διοίκησης και την πορεία της δημοτικής αρχής, είδα αυτά που δεν κάναμε τελικά στο τόπο μας Παναγιώτη.
Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί πως η συμμετοχή μου στη διοίκηση θα πρόσφερε κάτι παραπάνω ώστε να αλλάξει το παιχνίδι. Όμως ας μην κρυβόμαστε. Είμαστε στο τέλος ο χρόνος που απέμεινε είναι λίγος.
Αν θέλεις να μιλήσουμε όπως παλιά, η αλλαγή ενός παίχτη μπορεί να αλλάξει το αποτέλεσμα αλλά δεν αλλάζει την ποιότητα και την τελική εικόνα του παιχνιδιού.
Το όραμα ξεθώριασε και μπορεί να μην έχω να δείξω στους συντοπίτες μας έργα και το λιθαράκι που τους υποσχεθήκαμε αλλά θέλω να μπορώ να τους κοιτάω στα μάτια.
Το χρόνο που θα στερούσα από την δουλειά μου και την οικογένεια μου δεν τον υπολογίζω και το ξέρεις. 
Είναι το τελευταίο που θα σκεφτόμουν, αν έβλεπα πως το καράβι έπλεε προς τη σωστή κατεύθυνση, αν πίστευα πως τα αποτελέσματα μας μέχρι τώρα ήταν καλά. 
Πήρα λοιπόν την  απόφαση να αρνηθώ.
Σε ευχαριστώ που ήμουν στις σκέψεις σου. 
Θα παραμείνω απλός στρατιώτης, δημοτικός σύμβουλος, μαζί και δίπλα με όλους τους συναδέλφους για ό,τι καλό μπορεί και πρέπει να γίνει στο Δήμο μας.
Δημοτικός σύμβουλος και ενεργός δημότης. Είναι κάτι που το χρωστάω στους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν, στην οικογένεια μου, στους φίλους μου.

Φίλε Παναγιώτη είναι η πρώτη φορά που απευθύνομαι σε εσένα γραπτά και γενικότερα δημόσια.
Ίσως να ξενίζει και να είναι διαφορετικό από τις έως σήμερα συζητήσεις μας. 
Για εμένα ήσουν και θα είσαι ο φίλος, ο συντοπίτης που γνωριζόμαστε χρόνια, είχαμε κοινές πορείες στο παρελθόν και αυτά τα αισθήματα μου δεν άλλαξαν σε προσωπικό επίπεδο.
Πρέπει όμως να δούμε γύρω μας. Να αναλογιστούμε από πού ξεκινήσαμε, τι θέλαμε και που βρισκόμαστε.

Εύχομαι καλή συνέχεια σε σένα και στα υπόλοιπα μέλη της Διοίκησης, ελπίζοντας πως στο όσο διάστημα απομένει μέχρι την  λήξη της θητείας  και πριν την τελική κρίση των δημοτών να γίνουν όσο περισσότερα και καλύτερα για τους ανθρώπους του τόπου μας, του Δήμου Αλεξάνδρειας.

Με εκτίμηση
Αντώνης Τσαγιόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αλεξάνδρειας

Δεν υπάρχουν σχόλια: