Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Λογοδοτώ μόνο για όσα λέω και κάνω εγώ, για κανέναν άλλον, λέει ο Κ. Ναλμπάντης

Το όνομά του ενεπλάκη στην κόντρα που σημειώθηκε προχτές μεταξύ Γκιουρτζή- Κιρκιλιανίδη και θέλοντας να κάνει σαφή και ξεκάθαρη τη θέση του δήλωσε στα  Τοπικά Χρονικά το εξής:
"Δεν έχω εξουσιοδοτήσει κανέναν να μιλάει και να πράττει εξ ονόματός μου. Αναλαμβάνω την ευθύνη των λόγων και των πράξεών μου. Κανενός άλλου."

Ο αντιδήμαρχος Κώστας Ναλμπάντης, περί ου ο λόγος, επικοινώνησε μαζί μου και με..... πλήρη σαφήνεια κατέστησε καθαρό ότι για τα μόνα που έχει να λογοδοτήσει είναι τα όσα λέει ο ίδιος και τα όσα κάνει ο ίδιος ως αντιδήμαρχος και γενικότερα ως πολιτικό πρόσωπο.
Τουτέστιν, ο αντιδήμαρχος ξεκαθαρίζει ότι ο πολιτικός του φίλος Γιάννης Κιρκιλιανίδης δεν μιλάει και ενεργεί εξ ονόματός του αλλά κατά μόνας και ως εκ τούτου δεν μπορεί κανείς να τον συμπεριλαμβάνει σε σενάρια ή σχεδιασμούς που δεν έχουν καμιά βάση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΠΟΛΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ,ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΕΣ ΤΟΝ ΚΙΡΚΙΛΙΑΝΙΔΗ,ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΛΗ ΣΟΥ.