Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Σπάει το κέλυφος του τοπικισμού ο Γρ. Μπουτζής: Ναι, να πάει το Λύκειο στην Κορυφή- Ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο

Διαθέτοντας το θάρρος της γνώμης και αγνοώντας το όποιο κόστος προκύψει από διαφόρους που έχουν επενδύσει στον τοπικισμό και κτίζουν καριέρες ο Γρηγόρης Μπουτζής, αντιπρόεδρος του συλλόγου Γονέων του Γυμνασίου Πλατέος παίρνει θέση στο ζήτημα της μεταφοράς του Λυκείου από το Πλατύ στην Κορυφή με μια δημοσίευση που έκανε στο φ/β.
Διαβάστε την, είναι αποκαλυπτική. Σπάει το κέλυφος της σιωπής και βγαίνουν επιτέλους ζητήματα στο φως που επιμελώς αποκρύβονταν στο βωμό του τοπικισμού.

Λέει λοιπόν ο Γρ. Μπουτζής:


Περί σχολικών μονάδων.... ο λόγος!
Πραγματοποιήθηκε για ακόμα μια φορά δημοτικό συμβούλιο, με αφορμή την νέα πρόταση της διεύθυνσης της.....
δευτεροβάθμιας για τις σχολικές μονάδες της δημοτικής ενότητας Πλατέος. Δυστυχώς για ακόμα μια φορά είδαμε μια παράσταση που δόθηκε από μαθητευόμενους μάγους και από πολλούς ματαιόδοξους μιμητές(τρομάρα τους) του ελληνικού κοινοβουλίου!
Το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ συνοδευόμενο από κάποια μισόλογα που θαρρείς πως έβγαιναν από εγγαστρίμυθους ...φοβούμενοι την χλεύη, το νταηλίκι του όχλου και την απώλεια ψήφων του μέλλοντος!

Ένα πρόβλημα που ξεκίνησε το 2011 και μετά από μια σειρά κάκιστων χειρισμών έφτασε να συμπορεύεται μαζί μας , μαζί μας να μεγαλώνει και όσο περνάει ο καιρός να διογκώνεται για να φτάσει στο σήμερα που θεωρείται γόρδιος δεσμός!
Ο γόρδιος δεσμός δεν λύνεται με ευχολόγια, δεν λύνεται με μισόλογα, δεν λύνεται με τις υποκριτικές ομόφωνες(;) αποφάσεις που ΔΕΝ προτείνουν λύση εφικτή παρά μόνο πετάνε το μπαλάκι στο υπουργείο, αναμασώντας τοπικιστικούς δήθεν ηρωισμούς!

Όλοι καταλαβαίνουμε πλέον πως το «3 γυμνάσια 1 λύκειο» ΔΕΝ γίνεται με κάποιο τρόπο να έχει ομαλή και μελλοντικά βιώσιμη λειτουργία. Αν κάτι τέτοιο γινόταν θα υπήρχε και κάποια σοβαρή, πραγματική πρόταση που θα το καταστούσε βιώσιμο σε βάθος τουλάχιστον 4-5 χρόνων. Όμως καμία πρόταση τέτοια δεν υπάρχει και αυτά περί εσωτερικής ανακατανομής ή γενικόλογης συζήτησης μιας ανακατανομής σε ευρύτερο δήμο που κανένας δήμαρχος και κανένας γονιός από την Αλεξάνδρεια δεν θα δεχτεί...έχω την εντύπωση πως λέγονται για να λέγονται ...κανείς δεν μπορεί να βγάλει λαγό από το καπέλο...γιατί λαγός δεν υπάρχει.

Και όπου λαγός μιλάμε για μαθητικό δυναμικό που δραματικά μειώνεται χρόνο με τον χρόνο και αυτό είναι που θα πρέπει να μας προβληματίζει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Τα σχολεία δεν τα κάνουν τα κτήρια αλλά οι μαθητές και εκεί πρέπει ,άποψή μου, να ρίξουμε το βάρος και να κάνουμε το παν όλοι μαζί τουλάχιστον για την καλύτερη εκπαίδευση και διαπαιδαγώγησή τους!

Στο δια ταύτα λοιπόν.
Αγωνίζομαι μαζί με πολλούς από εσάς από το 2011 ως και σήμερα, μακριά από κομματικές και παραταξιακές αγκυλώσεις, να ανακληθεί το ΦΕΚ που παρανόμως καταργούσε το γυμνάσιο Πλατέος γιατί αυτό θεωρούσα και θεωρώ πως είναι το δίκιο. Αγωνίστηκα επίσης να μην κλείσει κανένα σχολείο και αποφεύγοντας όπως ο διάολος το λιβάνι σκέψεις και υποθέσεις εργασίας με τοπικιστική διάθεση!
Φτάνοντας στο σήμερα και τα τωρινά δεδομένα, σκεπτόμενος με νηφαλιότητα και όση λογική μπορεί να χωράει το κεφάλι μου, εκφράζω την προσωπική μου άποψη λέγοντας και υποστηρίζοντας πως είναι προτιμότερο να ανεβούν και τα δικά μας παιδιά σε λεωφορείο, και μιλάω για τα παιδιά του λυκείου, αν αυτό είναι καλύτερο για την σωστή εκπαίδευση ΟΛΩΝ των παιδιών!! Ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας όσον αφορά την συστέγαση γυμνασίου -λυκείου και τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό! Και δε μιλάω μόνο για τυχόν ανεπαρκείς χώρους...αλλά για διαφορετικές ηλικίες που καλό θα ήταν να είναι ξεχωριστά. Στις επικίνδυνες για τα παιδιά μας μέρες που διανύουμε, με κινητά, υπολογιστές και την παιδική αθωότητα δυστυχώς να χάνεται είναι επιβεβλημένο να προστατέψουμε και να ξεχωρίσουμε, αν αυτό είναι εφικτό, τις ηλικίες....αν μη τι άλλο πολλά μπορεί να γλιτώσουν το μιμητισμό και το κάπνισμα, αν αυτό μας ενδιαφέρει! (καλό ήταν να ζητήσουμε και την γνώμη του λυκειάρχη και της γυμνασιάρχισσας κάποια στιγμή).

Γνωρίζω πολύ καλά, πως εκφράζοντας δημόσια την άποψη μου(άποψη που πολλοί εμπλεκόμενοι ενστερνίζονται αλλά φοβούνται να εκφράσουν ανοιχτά) θα έχω απέναντι πολλούς συγχωριανούς μου που τοπικιστικά σκεπτόμενοι θα με κατηγορήσουν (το κάνουν ήδη) αλλά αυτό είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει.
Κάποια στιγμή, στο πρόβλημα αυτό που αφορά τα παιδιά μας , θα πρέπει να δούμε ώριμα και προβλέποντας τις επιπτώσεις, τι είναι καλύτερο για τα παιδιά...επαναλαμβάνω ΟΛΑ τα παιδιά και όχι να ταΐσουμε το εγώ μας με πιθανές ανούσιες κοκορομαχίες υψώνοντας φράχτες. Με τον τρόπο αυτό δηλητηριάζονται αθώες ψυχές που πασχίζουν να βγουν στην άγρια και επιθετική κοινωνία με σωστές βάσεις. Μόνο με αλτρουισμό , αίσθημα δικαίου και αλληλεγγύη θα μπορέσουν να παλέψουν για το αβέβαιο μέλλον που τα προσφέρουμε!
Η πραγματικότητα απαιτεί προσαρμογή στο σήμερα ,όποιος δεν το βλέπει εφελοτυφλεί. Και προσαρμογή στην πραγματικότητα δεν σημαίνει ούτε υποταγή ούτε κάποιου είδους υποχώρηση ... και σίγουρα ο στρουθοκαμηλισμός δεν βοηθάει κανέναν!!!!

ΥΓ 1) Η κληροδότηση του προβλήματος μας καθιστά ανεύθυνους!

ΥΓ 2) Λύκειο σε περίπτωση που γίνει στην Κορυφή θα πάνε και τα δικά μου παιδιά!

ΥΓ 3) Η προηγούμενη γνωμοδότηση του δήμου έκρυβε τη φράση κλειδί "κανένα σχολείο να μην κλείσει" μιλώντας για κτήρια!

ΥΓ 4) Με τι έρχεται το ΦΕΚ;

1 σχόλιο:

Φώτης Λούκας είπε...

Με χαροποιεί η τελική τοποθέτηση του αντιπρόεδρου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Πλατέως
Δείχνει μεγαλείο σκέψης και υπευθυνότητας έναντι όλων των παιδιών της περιοχής
Γίνεται παράδειγμα τοπικού δημοκρατικού οράματος.
Και αυτό δεν ειναι μικρο, ειναι τεράστιο επειδή περνάει στα παιδιά μας.
Αυτό έπρεπε να υπηρετούμε όλοι μας
Χαίρομαι ακόμα επειδή η διαδικασία των επί μέρους συναντήσεων των συλλόγων της περιοχής άνοιξε πόρτες συνεργασίας.
Άφησε στην άκρη τοπικισμούς και λογικές "πάρτης"
Έκανε ένα μεγάλο βήμα για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών μας προσπερνόντας τις λογικές των ξεπερασμένων ιδεοληψιών.
Μπράβο σε όσους έχουν όραμα, άποψη και πνεύμα συνεργασίας
Γρηγόρη Μπουτζή μπράβο.

Φώτης Λούκας
ΣΓκΚ Κορυφής