Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Εικόνες Ιράν στην Βέροια - Διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας ΤΩΡΑ

Για πολλοστή φορά κάνω αναφορά στο θέμα αυτό και θα συνεχίσω μέχρι να γίνει το πρώτο βήμα και.... επέλθει επιτέλους ο πλήρης διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας. Μέχρι να σταματήσει αυτή η θλιβερή εικόνα να συμμετέχουν σε θρησκευτικές γιορτές οι ένοπλες δυνάμεις. Μέχρι να σταματήσει να ξοδεύεται δημόσιο χρήμα για εκδηλώσεις που αφορούν ένα συγκεκριμένο σύστημα που έχει δικό του ταμείο, δικά του δικαστήρια, δική του πολεοδομία κλπ.

Όλα αυτά που παραπέμπουν σε ταλιμπανία, σε πιο ήπια έκδοση ενός κράτους Μουλάδων, γίνονται με τις ευλογίες των κυβερνήσεων που όχι μόνο υπολογίζουν αλλά τρέμουν την σύγκρουση με το σύστημα αυτό, με την εκκλησία. 

Σήμερα, γιορτάζει ο άγιος Αντώνιος που είναι πολιούχος της Βέροιας. Καλώς γιορτάζει και να τον χαίρονται όλοι οι χριστιανοί. Ωστόσο, υπάρχει ένα τελετουργικό, ένα πράγμα δηλαδή που όχι μόνο ενοχλεί και όλους εκείνους που δεν γιορτάζουν τον συγκεκριμένο άγιο, όχι μόνο εκείνους που ανήκουν σε άλλες θρησκείες, όχι μόνο εκείνους που είναι άθρησκοι αλλά και όλους τους υπόλοιπους που εκνευρίζονται να βλέπουν να ξοδεύονται χρήματα για παράτες και επιδείξεις χωρίς κανένα νόημα και ουσία.
Χωρίς; Όχι, έχει μεγάλο νόημα και ουσία η σύμπραξη στρατού και εκκλησίας αλλά δεν είναι του παρόντος η ανάλυση.


Θα μπορούσαν τα νεαρά παιδιά που φαίνονται στη φωτογραφία να φωτογραφίζονται με τον καθοδηγητή τους, τον μητροπολίτη, να κουβαλήσουν τις εικόνες και αυτό που μοιάζει σαν φέρετρο; Θα μπορούσαν βέβαια.
Και γιατί θα έπρεπε  να κουβαληθούν όλα τα σώματα του στρατού στη Βέροια; Οι ειδικές δυνάμεις από τη Νάουσα για παράδειγμα πόσο κόστισαν να έρθουν στην Βέροια; Το κόστος το κάλυψε το ταμείο της Μητρόπολης; 
Σιγά μην....

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι για την ιστορία, και προς ενημέρωση σου, ο Άγιος Αντώνιος είναι προστάτης των ψυχασθενών. Για αυτό θα έχεις ακούσει που λένε να σε τάξω στον Άγιο Αντώνιο ίσως γίνεις καλά.

Xronika είπε...

Εξυπναδούλες;
Επί της ουσίας τίποτα;
Έστω και ανώνυμα εδώ είμαι άμα έχεις να πεις κάτι.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε γιατί θυμώνεις? Στις εξυπνάδες σου απαντώ με εξυπναδούλες. Διότι όταν γράφεις πόσο κόστισε να μεταφερθούν στην Βέροια οι στρατιώτες για την απόδοση τιμών τι είναι δεν είναι εξυπνάδες? Δηλαδή από την μεταφορά αυτή μπαίνει το κράτος μέσα? Και γιατί δεν γράφεις πόσα συσσίτια την ημέρα προσφέρει η Μητρόπολή με την συνδρομή των πιστών φυσικά. Μπορεί να μην πιστεύεις και είναι δικαίωμα σου, αλλά αυτό είναι άλλο, και να γράφεις αστειάκια και να ρίχνεις τόσο το επίπεδο τις συζήτησης δεν σε τιμά Παράλου που παρακολουθώντας τις αναρτήσεις συμφωνώ πάρα πολλές φορές μαζί σου.

Xronika είπε...

Επιμένεις στις εξυπναδούλες; Από όλο το κείμενο εσύ εστίασες στο κόστος της διαδρομής που είναι εντελώς σημειολογικό αντί να ασχοληθείς με την συμπλοκή κράτους -εκκλησίας;
Βρήκες τα συσσίτια ως επιχείρημα; Ξέρεις εσύ πόσα λεφτά κοστίζει στο δημόσιο ταμείο η εκκλησία ως οργανισμός; Πόσα χρήματα της χαρίζονται από φοροαπαλλαγές;
Άστο, βρες κάτι καλύτερο και άσε κατά μέρος το αν πιστεύω εγώ ή όχι. Δεν είναι εκεί το ζήτημα όπως καταλαβαίνεις.

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι, αλλά η διαφορά μας είναι χαώδης. Τον διάλογο τον αντιλαμβάνεσαι όπως σε βολεύει. Επομένως μπορείς να συνεννοηθείς χωρίς πρόβλημα με την Ρεπούση, τον Φίλη, και τον Γραμματέα νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ . Αλήθεια μπορείς να βρεις πόσο μας στοιχίζουν όλο αυτό το σόι των συγγενών , βάλε όλο αυτό το σκυλολόι και μετά βάλε και τις παπάδες να δούμε ποιοι στοιχίζουν περισσότερο. Αλήθεια δεν διάβασα κάποιο σχόλιο για όλα αυτά. Κάποτε είχαμε τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, μετά τους πρασινοφρουρούς, τώρα του δήθεν αγωνιστές του ΕΑΜ του ΣΥΡΙΖΑ που θέλουν να εξαργυρώσουν τον δήθεν αγώνα τους με διορισμούς. Αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Π Λ Ι Α Τ Σ Ι Κ Ο .

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια φίλε Χάρη και ανώνυμε βρίσκεται κάπου στην μέση. Εαν κάνει λίγο πιο δεξιά ο Χάρης και λίγο πιο αριστερά εσύ φίλε ανώνυμε θα βρεθεί λύση. Αλλά δυστυχώς αυτό μας έφαγε!
Ανώνυμος και εγώ , αλλά πιστεύω ότι γενικά όλοι μας τα βλέπουμε όπως θέλουμε χωρίς να κοιτάμε τον δίπλα μας.
Ευχαριστώ.