Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

Μιχ. Χαλκίδης για αδερφό του Ισαάκ: ....μάλλον έχει πρόβλημα ακοής!!! Του κόβει την πολιτική καριέρα επιλέγοντας τον Μ. Κυτούδη

"Άλλο η αδερφική σχέση άλλο η πολιτική εκτίμηση των πραγμάτων. Με τον αδερφό μου έχουμε διαφορετική πολιτική εκτίμηση. Ο αδερφός μου μπορεί να.....
θεωρεί ότι πάει καλά ο δήμαρχος. Με γεια του με χαρά του. Αυτός θα κρίνει. Εμένα δε με αφορά αυτό. Με ρωτήσαν αν θα είναι υποψήφιος μαζί μου και τους είπα πολύ απλά "ηθικά όχι". Δε μπορεί να είμαι υποψήφιος δήμαρχος εγώ και να βάλω τον αδερφό μου υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο. Ούτε μια στο εκατομμύριο.
Αν ο αδερφός μου θεωρεί ότι αυτό που γίνεται στο δήμο είναι καλό και δεν παίρνει τα μηνύματα τότε μάλλον έχει πρόβλημα ακοής"!!!

Τα παραπάνω είπε στις 21/11/2017 στο ράδιο ΑΚΟΥ 99,7 ο Μιχάλης Χαλκίδης, αδερφός του αντιδημάρχου Ισαάκ. Ο υποψήφιος δήμαρχος Αλεξάνδρειας ουσιαστικά έκοψε το δρόμο και την πολιτική καριέρα του αδερφού του προφανώς γιατί γνωρίζει αφενός τις δυνατότητές του και αφετέρου για προφανείς λόγους. Λόγους που θα τον καθιστούσαν ευάλωτο αφενός στην κριτική και αφετέρου διότι ένας εκ των θερμών υποστηρικτών του, ο Μόσχος Κυτούδης, είναι στα μαχαίρια με τον αντιδήμαρχο και η επιλογή ήταν σαφής και καθαρή.
Μόσχος Κυτούδης
Ο Χαλκίδης απέκλεισε τον αδερφό του διότι προτίμησε την υποψηφιότητα του Μόσχου Κυτούδη δείχνοντας στην πράξη ότι υπολογίζει σ΄ αυτόν παρά στο αίμα του, τον ίδιο του τον αδερφό που έχει πολυετή ανάμιξη με τα κοινά και θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί την εμπειρία του αν μη τι άλλο.
Όμως; Σκεπτόμενος τι τον περιμένει και λειτουργώντας με το ένστικτο της πολιτικής αυτοσυντήρησης έκανε ορθά κοφτά και εν ψυχρώ την επιλογή του στέλνοντας τον Ισαάκ στο καφενείο που διατηρεί η γυναίκα του στη Μελίκη να φτιάχνει καφέδες και να απασχολείται τα απογεύματα στα χωράφια του.
Αν το δει κάποιος από άλλη οπτική θα διαπιστώσει ότι καλό κάνει στον αδερφό του διότι τον προστατεύει και θέλει να τον ξεκουράσει έστω και αν είναι κατά τρία χρόνια μικρότερός του.

Ακούστε την ραδιοφωνική συνέντευξη του Χαλκίδη στον ΑΚΟΥ99.6 και το συγκεκριμένο τμήμα στο 8ο λεπτό και μετά

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΟΧΛΑ Ο ΙΣΑΑΚ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΑ.ΜΙΛΗΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΠΛΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Ο ΓΚΥΡΙΝΗΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ.Ο ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΛΟΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΓΚΥΡΙΝΗΣ ΝΥΣΤΑΞΕ.

Nikos Lioliopoulos είπε...

Δεν ακούγεται το ηχητικό.