Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήριο Γ. Απατσίδη, υποψήφιου βουλευτή ΠΑΣΟΚ στην Ημαθία

Νιώθω την ανάγκη να απευθύνω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, μέσα από την καρδιά μου, σε όλους τους συμπολίτες μας που βοήθησαν στον προσωπικό μου αγώνα αλλά και στη συνολική προσπάθεια που κάναμε όλοι ΜΑΖΙ μέσα από τη συμμετοχή μας με τους άλλους συναδέλφους υποψηφίους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ του ψηφοδελτίου της Ημαθίας. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους και τους συνεργάτες μου για τη στήριξη και τη....
συμπαράστασή τους σε αυτή μου την προσπάθεια. Ιδιαίτερα ευχαριστώ αυτούς που με την ψήφο τους εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. 
Ευχαριστώ επίσης και αυτούς που δεν με συμπεριέλαβαν στις επιλογές τους. 
Δυστυχώς, η διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ήταν μικρότερη από κάθε άλλη φορά και εκ των πραγμάτων δεν είχα τη δυνατότητα να επικοινωνήσω προσωπικά με πολλούς από τους συμπολίτες μας. Είχα πλήρη γνώση, εκ των προτέρων, του κλίματος του πολιτικού περιβάλλοντος και υπήρξε συνειδητή επιλογή η συμμετοχή μου στον εκλογικό συνδυασμό του ΠΑΣΟΚ, ιδιαίτερα αυτή την φορτισμένη περίοδο. 
Μαζί με όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ τοπικά και πανελλαδικά, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό του τόπου μου, του λαού και της παράταξής μας με όλες μου τις δυνάμεις. 

Με εκτίμηση 
Απατσίδης Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: