Γράφει ο Σίμος Τάμογλου στην ΠΕΡΙΣΚΟΠΗΣΗ προ ημερών ότι η περιοχή της Αλεξάνδρειας δεν συμπεριλαμβάνεται στις περιοχές που το υπουργείο όρισε και απαγόρευσε την κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων και ως εκ τούτου το πρόβλημα με τη διέλευσή τους από την οδό 28ης Οκτωβρίου (δρόμος Κατερίνης) θα συνεχιστεί μέχρι να βρεθεί ένας υπουργός ή μια υπηρεσία ή κάτι άλλο που να συμπεριλάβει και τον εν....
λόγω δρόμο ώστε να σταματήσει αυτή η όχληση, ο κίνδυνος και η ρύπανση.
Το θέμα γνωστό και το βιώνουν κυρίως οι κάτοικοι αυτών των περιοχών που βλέπουν εδώ και δέκα χρόνια, τα χρόνια των μνημονίων κυρίως, να έχει αυξηθεί η κίνηση των οχημάτων βαρέου τύπου (νταλίκες κλπ) που επιλέγουν τη διαδρομή αυτή ώστε να αποφύγουν τα διόδια των Μαλγάρων και του Αιγινίου που υποτίθεται θα καταργούσε η κυβέρνηση του Σύριζα αν θυμάστε όσοι ακόμα θυμάστε. Τα διόδια δεν καταργήθηκαν διότι το μνημόνιο και η παραμονή μας στην ΕΕ είναι απολύτως δεσμευτικά αναφορικά με την λεγόμενη "ελεύθερη αγορά" και την επίσης λεγόμενη “ελεύθερη ιδιωτική οικονομία”. Τουτέστιν, τα διόδια όχι μόνο δεν πρόκειται να καταργηθούν αλλά υπάρχει και σοβαρό ενδεχόμενο να γίνουν νέα και μάλιστα επί της Εγνατίας πλευρικά είτε στο Νησέλι είτε στο Κλειδί όπως έλεγε το σχέδιο που είχε διαρρεύσει επί υπουργίας Μαγκριώτη.
Επανέρχομαι στο πρόβλημα που όπως φαίνεται δεν πρόκειται να λυθεί. Η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών θα συνεχισεί επί της 28ης Οκτωβρίου. Αυτό είναι το δεδομένο. Αυτό που πρέπει να δουν και να αντιμετωπίσουν οι ιθύνοντες του τόπου, δήμαρχος, σύμβουλοι, αστυνομία, φορείς είναι οι επιπτώσεις και πως θα γίνουν αυτές όσο το δυνατόν πιο λιγότερες και εν τέλει όσο πιο ακίνδυνες για την τοπική κοινωνία.
Μ΄ άλλα λόγια, ας αφήσουμε τους μαξιμαλισμούς του τύπου "πρέπει να απαγορευτεί η κίνηση στον δρόμο αυτόν" και ας περάσουμε στο δια ταύτα που είναι η αντιμετώπιση των όποιων κινδύνων υπάρχουν από το φαινόμενο αυτό.
Υπάρχουν κίνδυνοι;
Αναμφισβήτητα ναι. Η αυξημένη κίνηση εγκυμονεί κίνδυνο τροχαίου αν μη τι άλλο. Συνεπώς, θα πρέπει να εκπονηθεί μια μελέτη από ειδικούς που να υποδεικνύει τρόπους ώστε να γίνουν παρεμβάσεις που να περιορίζουν στο ελάχιστο το ενδεχόμενο αυτό. Αυτή η μελέτη είναι προφανές ότι θα διευθετεί και την άναρχη κατάσταση που επικρατεί σε τμήματα του δρόμου αυτού από το ύψος του “Μπαλτζή” ως και τις “γραμμές” όπου αναπτύχθηκε μια έντονη επιχειρηματική κίνηση και άνοιξαν καταστήματα εστίασης για γρήγορο καφέ κλπ και έξω από αυτά παρατηρείται συνωστισμός. Η ορατότητα είναι αδύνατη για τους οδηγούς που θέλουν να διασχίσουν εγκάρσια την 28ης Οκτωβρίου και η σύγκρουση δεν είναι μακρυά.
Είναι προφανές ότι η μελέτη αυτή θα περιλαμβάνει διαβάσεις ή ακόμα ακόμα και υπέργειες διαβάσεις όπως υπάρχουν σε πολλές πόλεις της χώρας σε αντίστοιχες περιοχές.
Άντε να δούμε τι θα δούμε
λόγω δρόμο ώστε να σταματήσει αυτή η όχληση, ο κίνδυνος και η ρύπανση.
Το θέμα γνωστό και το βιώνουν κυρίως οι κάτοικοι αυτών των περιοχών που βλέπουν εδώ και δέκα χρόνια, τα χρόνια των μνημονίων κυρίως, να έχει αυξηθεί η κίνηση των οχημάτων βαρέου τύπου (νταλίκες κλπ) που επιλέγουν τη διαδρομή αυτή ώστε να αποφύγουν τα διόδια των Μαλγάρων και του Αιγινίου που υποτίθεται θα καταργούσε η κυβέρνηση του Σύριζα αν θυμάστε όσοι ακόμα θυμάστε. Τα διόδια δεν καταργήθηκαν διότι το μνημόνιο και η παραμονή μας στην ΕΕ είναι απολύτως δεσμευτικά αναφορικά με την λεγόμενη "ελεύθερη αγορά" και την επίσης λεγόμενη “ελεύθερη ιδιωτική οικονομία”. Τουτέστιν, τα διόδια όχι μόνο δεν πρόκειται να καταργηθούν αλλά υπάρχει και σοβαρό ενδεχόμενο να γίνουν νέα και μάλιστα επί της Εγνατίας πλευρικά είτε στο Νησέλι είτε στο Κλειδί όπως έλεγε το σχέδιο που είχε διαρρεύσει επί υπουργίας Μαγκριώτη.
Επανέρχομαι στο πρόβλημα που όπως φαίνεται δεν πρόκειται να λυθεί. Η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών θα συνεχισεί επί της 28ης Οκτωβρίου. Αυτό είναι το δεδομένο. Αυτό που πρέπει να δουν και να αντιμετωπίσουν οι ιθύνοντες του τόπου, δήμαρχος, σύμβουλοι, αστυνομία, φορείς είναι οι επιπτώσεις και πως θα γίνουν αυτές όσο το δυνατόν πιο λιγότερες και εν τέλει όσο πιο ακίνδυνες για την τοπική κοινωνία.
Μ΄ άλλα λόγια, ας αφήσουμε τους μαξιμαλισμούς του τύπου "πρέπει να απαγορευτεί η κίνηση στον δρόμο αυτόν" και ας περάσουμε στο δια ταύτα που είναι η αντιμετώπιση των όποιων κινδύνων υπάρχουν από το φαινόμενο αυτό.
Υπάρχουν κίνδυνοι;
Αναμφισβήτητα ναι. Η αυξημένη κίνηση εγκυμονεί κίνδυνο τροχαίου αν μη τι άλλο. Συνεπώς, θα πρέπει να εκπονηθεί μια μελέτη από ειδικούς που να υποδεικνύει τρόπους ώστε να γίνουν παρεμβάσεις που να περιορίζουν στο ελάχιστο το ενδεχόμενο αυτό. Αυτή η μελέτη είναι προφανές ότι θα διευθετεί και την άναρχη κατάσταση που επικρατεί σε τμήματα του δρόμου αυτού από το ύψος του “Μπαλτζή” ως και τις “γραμμές” όπου αναπτύχθηκε μια έντονη επιχειρηματική κίνηση και άνοιξαν καταστήματα εστίασης για γρήγορο καφέ κλπ και έξω από αυτά παρατηρείται συνωστισμός. Η ορατότητα είναι αδύνατη για τους οδηγούς που θέλουν να διασχίσουν εγκάρσια την 28ης Οκτωβρίου και η σύγκρουση δεν είναι μακρυά.
Είναι προφανές ότι η μελέτη αυτή θα περιλαμβάνει διαβάσεις ή ακόμα ακόμα και υπέργειες διαβάσεις όπως υπάρχουν σε πολλές πόλεις της χώρας σε αντίστοιχες περιοχές.
Άντε να δούμε τι θα δούμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου