Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Άνω -κάτω στον ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας / Δημόσιοι διαγκωνισμοί και αιχμές / Κομματοκράτορας ο Χαμπίδης, ήμουν κι εγώ εκεί ο Ηλιάδης και παραμυθογράφος ο Χατζησάββας!!!

Ν. Ηλιάδης (είμαι κι εγώ εδώ), Δ. Χαμπίδης
(κομματοκράτορας), Π. Χατζησάββας
(συγγραφέας παραμυθιών
)
Οι αναταράξεις στον ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας είναι πλέον καθημερινό γεγονός και πλέον όσο πλησιάζουμε στην κατάρτιση των ψηφοδελτίων τόσο θα γίνονται και πιο έντονες. Το νέο επεισόδιο έχει ως πρωταγωνιστή τον πρώτο σε σταυρούς υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο και μέλος της ΝΕ Ημαθίας του... κόμματος Νίκο Ηλιάδη και τον γραμματέα της νομαρχιακής οργάνωσης Μήτσο Χαμπίδη. Συμμετέχει φιλικά ο πρώην υπεύθυνος του γραφείου τύπου του κόμματος στο νομό και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Παν. Χατζησάββας.



Η αιτία του νέου επεισοδίου στην ...ΣΥΡΙΖιΑδα είναι ένα δελτίο τύπου του κόμματος που έστειλε στα τοπικά ΜΜΕ ο γραμματέας για την εκδήλωση που έκανε η οργάνωση στα Μονόσπιτα και ξέχασε να αναφέρει ότι παρίστατο και μίλησε στους συγκεντρωμένους ο αρμόδιος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις Νίκος Ηλιάδης.
Ο τελευταίος δεν έχασε καιρό και αμέσως έστειλε σε σάιτ της Βέροιας μια επιστολή με την οποία επιχειρεί να "αδειάσει" τον γραμματέα του αφήνοντας αιχμές για την παρασιώπηση της παρουσίας του και προς το παρών δεν την αποδίδει σε οργανωμένο σχέδιο. Ίσως στο επόμενο επεισόδιο...

Ο πρώην αρμόδιος επί του τύπου της οργάνωσης Π. Χατζησάββας δεν έχασε κι αυτός καιρό και έκανε δυο συνεχόμενα ποστ στο facebook εν είδη παραμυθιού αποκαλώντας τον κ. Χαμπίδη ως "κομματοκράτορα" και τον κ. Ηλιάδη ως κ. "ήμουνα κι εγώ εκεί".

Η επιστολή του κ. Ηλιάδη προς το σάιτ της Βέροιας ΛΑΪΚΟΥΡΑ όπως αυτό την δημοσίευσε είναι: (διατηρείται η σύνταξη και ορθογραφία του κειμένου)

Ν. Ηλιάδης
ME ΑΦΟΡΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΑ ΜΟΝΟΣΠΙΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΧΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

1. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ  ΕΓΙΝΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΤΗΣ Ν,Ε, Δ,ΧΑΜΠΙΔΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Ε. Κ.ΟΡΦΑΝΙΔΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ .


2. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΟΣ
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ, ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ Μ.Μ.ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Ν.ΗΛΙΑΔΗ.

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΕΛΕΞΤΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ΦΗΛΙΚΑ ΝΙΚΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ

................................................................................................

Είδε  την επιστολή ο κ. Χατζησάββας και τον πιάνει ο οίστρος του συγγραφέα. Εξ άλλου, όλοι κρύβουμε μέσα μας έναν ...Τριβιζά.
Και γράφει σε δυο συνέχειες στον "τοίχο" του.

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Όταν ο κομματοκράτορας-Ημαθιάρχης έβγαλε τελάλη για να διαλαλήσει την πραμάτεια του σε ολόκληρα τα πέρατα του βιλαετιού του, ο "Ήμουν κι Εγώ εκεί" ενοχλήθηκε διότι ο κομματοκράτορας-Ημαθιάρχης, όλως τυχαίως, βεβαίως βεβαίως, παρέλειψε να τον μνημονεύσει...
Συνεχίζεται...


ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Ο "Ήμουν κι Εγώ εκεί" σφόδρα ενοχλημένος, αναψοκοκκινισμένος από οργή, σπιρούνισε το άλογό του, κατέβηκε καλπάζοντας τα όρη της Λαϊκούρας και πλησιάζοντας στην αυλή του κομματοκράτορα-Ημαθιάρχη ανέκραξε με στεντόρεια φωνή: "ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ"...
Συνεχίζεται...


-Είναι προφανές ότι τα επεισόδια δεν θα σταματήσουν εδώ. Έρχονται να συμπληρώσουν την άτυπη και "εξωθεσμική" πρόταση μομφής που κατέθεσαν προ ημερών ορισμένα στελέχη εις βάρος του γραμματέα και βέβαια όλα έχουν ως συνεκτικό στοιχείο τον χωρίς όρια αγώνα δρόμου που έχουν αναπτύξει πολλά στελέχη για να κερδίσουν μια θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματος για τις ερχόμενες εκλογές μιας και πιστεύουν βάσιμα ότι ως πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πιθανόν να εκλέξει ακόμα και τέσσερις βουλευτές από τους συνολικά έξι υποψηφίους.

Το έργο έχει ενδιαφέρον και θα το παρακολουθούμε...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς θα ήθελα να διαβεβαιώσω δημόσια κι εσάς και τους αναγνώστες σας ότι η κούρσα διασφάλισης μιας θέσης στο ψηφοδέλτιο των βουλευτικών εκλογών δε με αφορά μιας και δεν με ενδιαφέρει στην παρούσα φάση της ζωής μου.

Για τα δύο κείμενα-σχόλια μου στο facebook αυτό που θέλω να δηλώσω είναι πως πρόκειται για μια παραμυθία, μια απόπειρα συγγραφής μιας αστειας ιστορίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις στην Ημαθία και γενικότερα είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΉ.

Με εκτίμηση
Παναγιώτης Χατζησάββας

Ανώνυμος είπε...

μου λένε, …… μας λένε ότι το αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ τάχει βρεί με την διαπλοκή και όταν γίνει εξουσία θα είναι μία από τα ίδια,

από την άλλη η μνημονιακή πασοκονουδούλα άμα γίνει κυβέρνηση, ξερω εγγυημένα και σίγουρα τι με περιμένει …

μου λένε, ……. μας λένε ότι το αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ μιλάει υπέρ των μεταναστών,

από την άλλη οι κυβερνήσεις των πασοκονουδούλα καθημερινά μας φουλάρουν με μετανάστες, χωρίς να πάρουν κανένα μέτρο ενάντια στη μετανάστευση, αντί να καταγγείλουν τις συμφωνίες Δουβλίνο …

Εσύ όμως θα ψηφίσεις πασοκονουδούλα, που αυτό σημαίνει μνημόνιο σίγουρο, δηλαδή φτώχια και ξεπούλημα της πατρίδας των ελλήνων.
Εσύ όμως θα ψηφίσεις πασοκονουδούλα, που αυτό σημαίνει εισαγωγή και άλλων λαθρομεταναστών ……………

προσωπικά ……

Επειδή δεν ανήκω στην κατηγορία των ελλήνων που έχουν οφεληθεί από την ευνοϊκή γι΄ αυτούς πολιτική του μνημονίου και έχουν αυξήσει περιουσίες και εισοδήματα σε βαθμό υπέρογκο και σε βαθμό ανάλογο με την δυστυχία των πολλών ελλήνων, δεν θα ψηφίσω ποτέ την δοκιμασμένη πασοκονουδούλα, δημάρατους και ποταμοελιές ……………

Τώρα με τ΄άλλα κόμματα, τα αντιμνημονιακά ΑΝΕΛ, Χ.Α., ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, αυτά τουλάχιστον μιλάνε γιά κάποιου είδους πολιτική αντιμνημονιακή, έχουνε μιλήσει για καταγγελία των συμφωνιών Δουβλίνο, αφήνουνε κάποια παραθυράκια ……….

Και να την πατήσω από την πιθανή υποκρισία αυτών των κομμάτων, τουλάχιστον θα εχω δειξει ΥΓΕΙΑ (ελκόμενος από την ελπίδα), …. δεν θα αντιδράσω άρρωστα και μαζοχιστικά.

Η μόνη περίπτωση, ώστε να είναι υγιεινή η αντίδρασή μου ψηφίζοντας μνημόνιο, είναι να ανήκω στην κατηγορία των ευνοημένων του μνημονίου, αλλά βέβαια να είμαι και τέρας αναισθησίας απέναντι στην δυστυχία των συμπατριωτών μου

Όμως σε κάθε περίπτωση θα δώσω την ευκαιρία να “ξεβρακωθούν” και οι ίσως “αντιμνημονιακοί”, έτσι ώστε να μην μένουν οι πιθανές απορίες ……..
Ενας ψήφος ψυχρός, ένας ΨΗΦΟΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ.

Δεν είμαι ΡΟΜΠΟΤ μοχλα : Αποδείξτε ότι δεν είστε ρομπότ : Ανεργος είμαι.