Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2014

Η Ημαθία απέκτησε τον Παλαιών Πατρών Γερμανό της!!! Οδηγίες του Μητροπολίτη για το όνομα της Μακεδονίας και εθνικοπατριωτικές κορώνες

Ο νεαρός ομιλητής και ο νέος Παλαιών Πατρών Γερμανός.
Και όλα αυτά τα έλεγε σοβαρά....
Διάβασα τον λόγο του ομιλητή που ορίστηκε την τελευταία στιγμή στην εκδήλωση της Βέροιας και κυριολεκτικά εξεπλάγην. 
Ο νεαρός φιλόλογος και υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του Κ. Καλαϊτζίδη εκτός από γλαφυρός και έμπλεος πατριωτικής φλόγας ήταν και αρκούντως υπερβολικός σε χαρακτηρισμούς αναφερόμενος στον Μητροπολίτη Παντελεήμονα.
Ο νεαρός επιχείρησε ένα άλμα ιστορικό, ένα άλμα που δεν ξέρω αν έχει ματαγίνει αλλά αυτός το έκανε διότι...
προφανώς ήθελε να  τέρψει την ακοή του αρχιερέα της περιοχής. Τον διαβάθμισε στο ίδιο επίπεδο με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό που κατά τις κυρίαρχες ιστορικές γραφίδες σήκωσε το λάβαρο της επανάστασης το 1821.

Τι άραγε είπε ο Παντελεήμονας και ανάγκασε τον νεαρό ομιλητή να τον συγκρίνει με τον Γερμανό; Είπε ότι έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε τα κεκτημένα, να υπερασπιστούμε την ιστορία, το όνομα …. από κείνους που θέλουν να οικειοποιηθούν το όνομά μας.
…έχουμε υποχρέωση να αγωνιστούμε για την Μακεδονία…

Όλο το σκηνικό λοιπόν που στήνεται είναι απλό. Οι παπάδες σε όλες τις βαθμίδες εξουσίας έχουν πάρει γραμμή και μπλέκονται εκεί που δεν έχουν καμιά δουλειά. Ανακατεύονται με την πολιτική και ως εκ τούτου θα πρέπει να υποστούν και την δημόσια κριτική για τα όσα λένε και υποστηρίζουν. Ένας κατά βάση άκρως συντηρητικός θεσμός και μηχανισμός αναπαράγει σκοταδισμό, φτηνό πατριωτισμό, άκρατο εθνικισμό και σε πολλές περιπτώσεις υποθάλπει στοιχεία που θέλουν να επιβάλλουν με τη βία αυτές τις απόψεις. Το παράδειγμα μητροπολιτών που εκφράζονται ακόμα και τώρα με θερμά λόγια υπέρ της συμμορίας της Χρυσής Αυγής τα λέει όλα.

Η ιστορία αυτή θα πρέπει να σταματήσει. Ο Παντελεήμονας καλά θα κάνει να ασχολείται με την εκκλησία του και τους πιστούς του. Ας αφήσει κατά μέρος τις συμβουλές και τις νουθεσίες και τις οδηγίες για το πώς θα κινηθεί το πολιτικό σύστημα της χώρας ή ο λαός της. Όταν χρειάστηκε ο λαός πολέμησε και μάλιστα έδωσε βαρύ φόρο αίματος.

Αυτό όμως που κάνει εντύπωση είναι η στάση, η επιλογή του νέου αντιπεριφερειάχη που με την στάση του και τον ορισμό του νεαρού συνεργάτη του στις εκλογές ως ομιλητή σηματοδοτεί και την πολιτική του στάση έναντι κορυφαίων ζητημάτων όπως αυτό του Μακεδονικού.

Ωστόσο, αυτό είναι άλλης τάξης ζήτημα και θα επανέρθουμε. 

Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα της ομιλία του νεαρού ομιλητή.
«Πριν από 13 μέρες σε τούτο τον Ιερό Ναό, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παντελεήμονας, ως νέος Παλαιών Πατρών Γερμανός είπε: 
Ζούμε σήμερα σε μια εποχή ρευστότητας, μια εποχή δραματική που πριν λίγα χρόνια δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα έρθει. 
Έχουμε χρέος σήμερα να διαφυλάξουμε τα κεκτημένα και να υπερασπιστούμε την ιστορία, το όνομα και την αυτοδιαχείριση μας, από εκείνους που θέλουν να οικειοποιηθούν το όνομα μας. 
Έχουμε χρέος να μην παραχωρήσουμε την ταυτότητα μας στους σφετεριστές που θέλουν να το υφαρπάξουν. 
Και αν οι πατέρες μας αγωνίστηκαν για να ελευθερώσουν με την βοήθεια του Θεού, της Παναγίας και των Αγίων μας , την γη της Μακεδονίας από τις αρπακτικές διαθέσεις τους, εμείς έχουμε υποχρέωση να αγωνιστούμε για το όνομα της Μακεδονίας μας. 
Για να μην μπορούν να το χρησιμοποιούν όσοι ποτέ δεν ήθελαν την ελευθερία της, όσοι ποτέ δεν σεβάστηκαν την ιστορία της, όσοι σφετερίστηκαν και σφετερίζονται το όνομα τους προσβάλλοντας τους πατέρες και τους  προγόνους μας, αυτούς που έγραψαν με ανεξίτηλα γράμματα, μαζί με το όνομα τους και το όνομα της Ελλάδας μας στο βιβλίο της ιστορίας μας».

Προσωπική διαβεβαίωση προς εσάς Σεβασμιώτατε και σε όλο το Γένος από όλους εμάς της νέας γενιάς ότι για αυτά τα Άγια Χώματα της Μακεδονίας, της Ηπείρου, της Θράκης, της Ελλάδας ολάκερης, ο αγώνας για να μείνουν λεύτερα, ορθόδοξα και Ελληνικά, θα είναι το ίδιο επίπονος με αυτό των προγόνων μας, τα Ιερά Κόκκαλα των οποίων παραμένουν άταφα στις βουνοκορφές της Βορείου Ηπείρου.
Ζήτω το Έθνος - Ζήτω η Αιωνία Ελλάς"

Ποιος τελικά είπε ότι ο εθνικισμός δεν είναι κυρίαρχη πρακτική και ιδεολογία με κρατική και εκκλησιαστική νομιμοποίηση; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: