"Καλησπέρα
Εγώ με το θέμα δεν θα πάρω θέση, αλλά μου δίνεις πάσα για κάτι άλλο που θα ήθελα να ασχοληθείς ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΣ σαν δημοσιογράφος και άνθρωπος πρώτα απο όλα. Με αφορμή τις σχολικές κινητοποιήσεις θα ήθελα να καυτηριάσω το θέμα των μαθητών που οι γονείς τους δεν έχουν χρήματα για φροντιστήρια.
Αυτά τα παιδιά (η μεγαλύτερη πλειοψηφία τους) είναι καταδικασμένα να μην.....
περάσουν σε ΑΕΙ ΤΕΙ κτλ επειδή είχαν γονείς που σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά.
Η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών δεν δίνει δεκάρα τσακιστή. Αντιθέτως τους ενδιαφέρουν τα ιδιαίτερα μαθήματα που κάνουν και αυτοί παίρνοντας φυσικά μαύρα χρήματα. Και χαλάλι τους, δεν με ενδιαφέρει. Αλλά γιατί καταδικάζετε τα μη εύπορα οικονομικά παιδιά?Είστε παιδαγωγοί πάνω απο όλα.
Φυσικά διαβάζοντας τα παραπάνω δεν νομίζω να πέφτεις απο τα σύννεφα. Τα ξέρεις και καλύτερα απο εμένα σίγουρα. Εαν δεν είναι αυτός ρατσισμός απέναντι στα παιδιά που δεν έχουν λεφτά, τι άλλο να πω."
Το παραπάνω σχόλιο ήρθε από αναγνώστη του οποίου το όνομα δε γνωρίζω αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία αφού το πρόβλημα που θίγει είναι υπαρκτό και διαχρονικό. Όντως, υπάρχουν αρκετοί καθηγητές στα σχολεία, όχι μόνο της Αλεξάνδρειας αλλά γενικότερα, που κάνουν ιδιαίτερα και σε μαθητές τους ακόμα και παίρνουν “μαύρα” χρήματα. Είναι κοινό μυστικό και το γνωρίζουν τόσο στην Διεύθυνση που σφυράει κλέφτικα αλλά και στο Υπουργείο Παιδείας αλλά και στην εφορία που κι αυτή με τη σειρά της δεν κάνει απολύτως τίποτα.
Ωστόσο, αυτό που επίσης θίγει και είναι το κομβικό σημείο του σχολίου, το πρόβλημα είναι οι μειωμένες πιθανότητες να εισαχθούν οι μαθητές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ δίχως φροντιστηριακή υποστήριξη. Και ως γνωστόν φροντιστήριο δίχως λεφτά δεν μπορείς να πας.
Εδώ υπάρχει πρόβλημα και βέβαια δε λύνεται με δομές όπως αυτή που λειτουργεί στην Αλεξάνδρεια και ονομάζεται "Κοινωνικό Φροντιστήριο". Συνεπώς, απαιτείται κεντρική πολιτική παρέμβαση ώστε να λειτουργήσουν φροντιστήρια εντός της σχολικής μονάδας από εκπαιδευτικούς που θα πληρώνονται για τη δουλειά τους και θα αξιολογύνται για τα αποτελέσματά της.
Μπορεί ο δήμος Αλεξάνδρειας να συμβάλλει με κάποιον τρόπο ώστε να βοηθήσει τους μαθητές αυτούς που αδυνατούν οικονομικά να αντεπεξέλθουν στα έξοδα ενός φροντιστηρίου; Εκτιμώ ότι μπορεί αν και πρέπει να ξεπεράσει τις συμπληγάδες που θέτει ο νόμος και η ανίκητη γραφειοκρατία που καθηλώνει κάθε πρωτοβουλία.
Είναι προφανές ότι το όλο ζήτημα εντάσσεται στη λεγόμενη "Κοινωνική ατζέντα" και αποτελεί πρόκληση των υποψηφίων δημάρχων και των παρατάξεών τους και θα πρέπει να απαντήσουν με συγκριμένο τρόπο αποδεικνύοντας ότι κατέρχονται στις δημοτικές εκλογές προετοιμασμένοι και όχι ...βλέποντας και κάνοντας.
Εγώ με το θέμα δεν θα πάρω θέση, αλλά μου δίνεις πάσα για κάτι άλλο που θα ήθελα να ασχοληθείς ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΣ σαν δημοσιογράφος και άνθρωπος πρώτα απο όλα. Με αφορμή τις σχολικές κινητοποιήσεις θα ήθελα να καυτηριάσω το θέμα των μαθητών που οι γονείς τους δεν έχουν χρήματα για φροντιστήρια.
Αυτά τα παιδιά (η μεγαλύτερη πλειοψηφία τους) είναι καταδικασμένα να μην.....
περάσουν σε ΑΕΙ ΤΕΙ κτλ επειδή είχαν γονείς που σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά.
Η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών δεν δίνει δεκάρα τσακιστή. Αντιθέτως τους ενδιαφέρουν τα ιδιαίτερα μαθήματα που κάνουν και αυτοί παίρνοντας φυσικά μαύρα χρήματα. Και χαλάλι τους, δεν με ενδιαφέρει. Αλλά γιατί καταδικάζετε τα μη εύπορα οικονομικά παιδιά?Είστε παιδαγωγοί πάνω απο όλα.
Φυσικά διαβάζοντας τα παραπάνω δεν νομίζω να πέφτεις απο τα σύννεφα. Τα ξέρεις και καλύτερα απο εμένα σίγουρα. Εαν δεν είναι αυτός ρατσισμός απέναντι στα παιδιά που δεν έχουν λεφτά, τι άλλο να πω."
Το παραπάνω σχόλιο ήρθε από αναγνώστη του οποίου το όνομα δε γνωρίζω αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία αφού το πρόβλημα που θίγει είναι υπαρκτό και διαχρονικό. Όντως, υπάρχουν αρκετοί καθηγητές στα σχολεία, όχι μόνο της Αλεξάνδρειας αλλά γενικότερα, που κάνουν ιδιαίτερα και σε μαθητές τους ακόμα και παίρνουν “μαύρα” χρήματα. Είναι κοινό μυστικό και το γνωρίζουν τόσο στην Διεύθυνση που σφυράει κλέφτικα αλλά και στο Υπουργείο Παιδείας αλλά και στην εφορία που κι αυτή με τη σειρά της δεν κάνει απολύτως τίποτα.
Ωστόσο, αυτό που επίσης θίγει και είναι το κομβικό σημείο του σχολίου, το πρόβλημα είναι οι μειωμένες πιθανότητες να εισαχθούν οι μαθητές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ δίχως φροντιστηριακή υποστήριξη. Και ως γνωστόν φροντιστήριο δίχως λεφτά δεν μπορείς να πας.
Εδώ υπάρχει πρόβλημα και βέβαια δε λύνεται με δομές όπως αυτή που λειτουργεί στην Αλεξάνδρεια και ονομάζεται "Κοινωνικό Φροντιστήριο". Συνεπώς, απαιτείται κεντρική πολιτική παρέμβαση ώστε να λειτουργήσουν φροντιστήρια εντός της σχολικής μονάδας από εκπαιδευτικούς που θα πληρώνονται για τη δουλειά τους και θα αξιολογύνται για τα αποτελέσματά της.
Μπορεί ο δήμος Αλεξάνδρειας να συμβάλλει με κάποιον τρόπο ώστε να βοηθήσει τους μαθητές αυτούς που αδυνατούν οικονομικά να αντεπεξέλθουν στα έξοδα ενός φροντιστηρίου; Εκτιμώ ότι μπορεί αν και πρέπει να ξεπεράσει τις συμπληγάδες που θέτει ο νόμος και η ανίκητη γραφειοκρατία που καθηλώνει κάθε πρωτοβουλία.
Είναι προφανές ότι το όλο ζήτημα εντάσσεται στη λεγόμενη "Κοινωνική ατζέντα" και αποτελεί πρόκληση των υποψηφίων δημάρχων και των παρατάξεών τους και θα πρέπει να απαντήσουν με συγκριμένο τρόπο αποδεικνύοντας ότι κατέρχονται στις δημοτικές εκλογές προετοιμασμένοι και όχι ...βλέποντας και κάνοντας.
2 σχόλια:
Κατα τα αλλα, δωρεαν παιδεια υγεια κτλ. Εαν δεν εχεις φραγκα τελος. Ας ελπισουμε να ξυπνησουμε καποτε. Μια κυβερνηση να ερθει που να ενδιαφερθει για την νεολαια, για το μελλον. Αλλα απο την νεολαια θα την βρουν τα κομματοσκυλα και οι πολιτικοι.
Χωρίς φροντιστήριο ο μαθητής δεν μπορεί να προχωρήσει. Στο λύκειο ειδικά στην τελευταία τάξη, οι μαθητές πηγαίνουν για να πηγαίνουν. Μάθημα δεν κάνουν . Οπότε ή πληρώνεις ή μένει στάσιμο το παιδί.
Δημοσίευση σχολίου