Την Δευτέρα 23/6/2014 στο ξενοδοχείο “Αιγές” είχε προγραμματιστεί να γίνει σεμινάριο επιμόρφωσης των Διευθυντών με θέμα «Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών».
Όπως είχε ανακοινώσει η ΕΛΜΕ Ημαθίας προέβη σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο χώρο του σεμιναρίου και εξέφρασε την αντίθεσή της τόσο στην επιχειρούμενη αξιολόγηση όσο και στη...
μεθόδευσή της.
Η παρέμβαση αυτή είχε ως αποτέλεσμα την ακύρωση των σεμιναρίων και την “επιμόρφωση” των Διευθυντών των σχολείων μέσω “εξ αποστάσεως επιμόρφωσης”(!!!!). Δεν περιμέναμε τίποτε καλύτερο από την μνημονιακή συγκυβέρνηση .
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως η αξιολόγηση δεν έρχεται να δώσει λύση στα χρονίζοντα προβλήματα της εκπαίδευσης αλλά να αποτελέσει την ταφόπλακά της.
Αντί να σχεδιάζουν μια εκπαίδευση προς όφελος των παιδιών και των γονέων εξυφαίνουν σχέδια για την δραστική συρρίκνωσή της και τον ταξικό αποκλεισμό των μαθητών. Ακόμη και αυτή όμως η εκπαίδευση πρέπει να αποτελεί ένα μέσο χειραγώγησης καθηγητών και μαθητών. Εργαλείο τους για αυτό αποτελεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών την οποία θέλουν να προωθήσουν με κάθε τρόπο. Δεν θα τους το επιτρέψουμε.
Την Δευτέρα ακυρώσαμε τα σεμινάρια της ντροπής. Δεν επαναπαυόμαστε. Δεν αναγνωρίζουμε και δεν νομιμοποιούμε κανενός είδους τηλε- “επιμορφώσεις”.
Με τους μαθητές και τους γονείς διεκδικούμε ένα δημόσιο 12χρονο σχολείο, πλήρως εξοπλισμένο, χωρίς εξεταστικές υπερβολές και τράπεζες θεμάτων, με αναλυτικά προγράμματα και διδακτέα ύλη προσαρμοσμένα στις ηλικιακές ικανότητες και ανάγκες των μαθητών, με απελευθερωμένους από το φόβο και την ανασφάλεια εκπαιδευτικούς στο ρόλο του διδάσκοντα και όχι στο ρόλο του φροντιστή.
Αυτό το σχολείο, το σχολείο της χειραφέτησης των νέων πολιτών, μας αξίζει και θα το διεκδικήσουμε. Αυτό το σχολείο που τόσο φοβούνται και αντιμάχονται θα είναι ο δικός τους επίλογος.
μεθόδευσή της.
Η παρέμβαση αυτή είχε ως αποτέλεσμα την ακύρωση των σεμιναρίων και την “επιμόρφωση” των Διευθυντών των σχολείων μέσω “εξ αποστάσεως επιμόρφωσης”(!!!!). Δεν περιμέναμε τίποτε καλύτερο από την μνημονιακή συγκυβέρνηση .
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως η αξιολόγηση δεν έρχεται να δώσει λύση στα χρονίζοντα προβλήματα της εκπαίδευσης αλλά να αποτελέσει την ταφόπλακά της.
Αντί να σχεδιάζουν μια εκπαίδευση προς όφελος των παιδιών και των γονέων εξυφαίνουν σχέδια για την δραστική συρρίκνωσή της και τον ταξικό αποκλεισμό των μαθητών. Ακόμη και αυτή όμως η εκπαίδευση πρέπει να αποτελεί ένα μέσο χειραγώγησης καθηγητών και μαθητών. Εργαλείο τους για αυτό αποτελεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών την οποία θέλουν να προωθήσουν με κάθε τρόπο. Δεν θα τους το επιτρέψουμε.
Την Δευτέρα ακυρώσαμε τα σεμινάρια της ντροπής. Δεν επαναπαυόμαστε. Δεν αναγνωρίζουμε και δεν νομιμοποιούμε κανενός είδους τηλε- “επιμορφώσεις”.
Με τους μαθητές και τους γονείς διεκδικούμε ένα δημόσιο 12χρονο σχολείο, πλήρως εξοπλισμένο, χωρίς εξεταστικές υπερβολές και τράπεζες θεμάτων, με αναλυτικά προγράμματα και διδακτέα ύλη προσαρμοσμένα στις ηλικιακές ικανότητες και ανάγκες των μαθητών, με απελευθερωμένους από το φόβο και την ανασφάλεια εκπαιδευτικούς στο ρόλο του διδάσκοντα και όχι στο ρόλο του φροντιστή.
Αυτό το σχολείο, το σχολείο της χειραφέτησης των νέων πολιτών, μας αξίζει και θα το διεκδικήσουμε. Αυτό το σχολείο που τόσο φοβούνται και αντιμάχονται θα είναι ο δικός τους επίλογος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου