Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

"Μηνδενικά" έως ότου αλλάξουν; Κι αν αλλάξουν; Τότε μπαίνει μπροστά ο Βενιόπουλος;

Ο Κ. Βενιόπουλος και δήμαρχος Δημητριάδης
Δεν τον άκουσα τον δήμαρχο με τα αυτιά μου αλλά μου το είπανε. Είπε λοιπόν δήμαρχος, που εσχάτως διακρίνεται στις γρουνοχαρές και στους χορούς- πανηγύρια και με το μικρόφωνο στο χέρι μιλάει επί παντός του επιστητού, ότι δεν υπάρχει κανένα ίχνος αλήθειας στα όσα γράφτηκαν ότι δεν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος τον...
ερχόμενο Μάιο. Την είδηση αυτή που κυρίως είναι εκτίμηση σε συνδυασμό με είδηση που αφορά στο χρίσμα που δόθηκε στον Βενιόπουλο, είχαμε γράψει στα Τοπικά ΧΡΟΝΙΚΑ. Έκτοτε, ο δήμαρχος Δημητριάδης δίνει συνεχώς δηλώσεις με τις οποίες διαψεύδει τα γραφέντα.

Έλα όμως ντε που και ο ίδιος δεν μπορεί να κρυφτεί. Ο Δημητριάδης γνωρίζει πολύ καλά ελληνικά και θεωρώ ότι ήξερε τι έλεγε. Είπε λοιπόν στο ράδιο Αλεξάνδρεια ότι " Είναι μηδενικά τα δεδομένα να μην είμαι"  απαντώντας στην ερώτηση αν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος ή όχι τον ερχόμενο Μάιο.
Αφού είναι απολύτως βέβαιος και αφού χαρακτηρίζει ως σενάρια επιστημονικής φαντασίας τα όσα έγραψα στα Τοπικά ΧΡΟΝΙΚΑ γιατί δεν απαντάει με απόλυτο τρόπο στην ερώτηση; Γιατί για παράδειγμα δε λέει: «Εγώ θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος, τελεία και παύλα»;
Αν τα δεδομένα όμως αλλάξουν και αν δεν είναι καλά τα νέα δεδομένα που πιθανόν να προκύψουν τότε προφανώς αλλάζει το σκηνικό και ενεργοποιείται το planB με αρχηγό τον Κ. Βενιόπουλο. Έτσι δεν είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: