Το βράδυ της Πέμπτης το δημοτικό συμβούλιο της Αλεξάνδρειας
παρουσία ελαχίστων κατοίκων έλαβε δυο πολύ σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον της
πόλης αλλά και του δήμου γενικότερα. Δυο αποφάσεις που.....
θα σφραγίσουν την ζωή
των κατοίκων και θα δοκιμαστούν στην πράξη αφού φέρνουν ανατροπές σε συνήθειες
χρόνων, φέρνουν νέα ήθη και πολύ περισσότερο φέρνουν αναγκαστικά νέες
συμπεριφορές που εφόσον εκφεύγουν της κανονικότητας θα έχουν οικονομικές
συνέπειες στην τσέπη των …παραβατών.
Η πρώτη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου και η οποία ελήφθη
με σχετική πλειοψηφία αφού η αντιπολίτευση σύσσωμη καταψήφισε την πρόταση και
στοιχήθηκε πίσω από μια άλλη παραλλαγή της πλειοψηφούσας πρότασης, αφορά στην κυκλοφοριακή μελέτη που συντάχθηκε από μελετητική ομάδα επτά επιστημόνων ενός γραφείου
που έχει έδρα την Θεσσαλονίκη. Το γραφείο αυτό αφού κατέγραψε τα δεδομένα του
κυκλοφοριακού φόρτου του οδικού δικτύου της πόλης κατέληξε σε δυο σενάρια όπως είχαμε
γράψει σχετικά προ ημερών. Το πρώτο σενάριο έχει ως κυριότερη αλλαγή την
πεζοδρόμηση τμήματος της κεντρικής οδού της πόλης, της οδού Βετσοπούλου δηλαδή
και πιο συγκεκριμένα από το ύψος της ΑΤΕ ως το ύψος της τράπεζας Eurobank. Επίσης, πεζοδρομείται τμήμα της οδού Πλαστήρα και πιο
συγκεκριμένα από το ύψος των ΚΤΕΛ ως το σταυροδρόμι όπου βρίσκεται το συνεργείο
τρακτέρ του Μελίδη. Τέλος, πεζοδρομείται η οδός Ναούσης και γίνεται κυκλικό
κόμβος στην νότια είσοδο της πόλης, λίγο μετά τις σιδηροδρομικές γραμμές εκεί
όπου διασταυρώνονται η Μ. Αλεξάνδρου, η 28ης Οκτωβρίου, η
Μακεδονομάχων και η Ανθέων.
Το σενάριο αυτό ψήφισε η πλειοψηφία μετά την θερμή υποστήριξη
που έτυχε από τον δήμαρχο Π. Γκυρίνη ο οποίος τόνισε ότι αποδέχεται την
επιστημονική γνώση και αρτιότητα των μελετητών και θεωρεί ότι η πόλη θα
αποκτήσει νέο προφίλ που θα προσιδιάζει σε ευρωπαϊκά πρότυπα σε συνδυασμό
βέβαια με την κατασκευή του ποδηλατόδρομου κλπ. Επίσης είπε ότι με την
παρέμβαση που θα γίνει στον πέριξ του Πνευματικού Κέντρου χώρο θα αποκτήσει
άλλη όψη και βαρύτητα το κτήριο αυτό που επί θητείας του ολοκληρώνεται και
παραδίδεται στους κατοίκους του δήμου.
Η αντιπολίτευση από την πλευρά της ζήτησε να μην γίνει δεκτό
το σενάριο Νο1 αλλά ο Βενιόπουλος και ο Σπυρίδης από την μείζον και την ελάσσονα ζήτησαν να γίνει δεκτό το σενάριο Νο2 που δεν περιέχει τις πεζοδρομήσεις και τόνισε ο πρώτος ότι καλό θα ήταν να
περιμένει ο δήμος ακόμα τρία χρόνια ώστε να πάψουν να υφίστανται οι δεσμευτικοί
κανόνες που εκπηγάζουν του προγράμματος της «ανάπλασης» που έγινε τα
προηγούμενα χρόνια και ως γνωστόν αυτό το διάστημα είναι μια πενταετία. Στο
ίδιο μοτίβο κινήθηκε και ο Αλευράς που ζήτησε να μην αλλάξει ως τότε τίποτα.
Με την απόφασή του το δημοτικό συμβούλιο ολοκληρώνει και
τυπικά την πρώτη φάση του έργου και τώρα πρέπει να ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση
του έργου η οποία μεταξύ των άλλων θα περιλαμβάνει κανονιστικές διατάξεις κλπ
ώστε να υποβληθεί ολοκληρωμένη και να τύχει έγκρισης και βέβαια χρηματοδότησης.
Στην διαδικασία παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των ταξί της πόλης
που έκαναν ορισμένες επισημάνσεις και ο εκπρόσωπος των σχολών οδηγών Ρούλης
Δρίζης που εν πολλοίς διαφώνησε με το σενάριο που τελικά έγινε αποδεκτό.
Η δεύτερη απόφαση που θα σφραγίσει την ζωή των κατοίκων του δήμου αφορά στην διαχείριση των αστικών αποβλήτων. Θα έχουμε αργότερα αναλυτικό ρεπορτάζ καθώς και τις θέσεις των αιρετών επί του ζητήματος
3 σχόλια:
Όπου έγινε πεζοδρόμηση της κεντρικής οδού σε πόλεις υπήρξε κίνηση και η αγορά αναβαθμίστηκε. Στην Αλεξάνδρεια θα υπάρξουν αντιδράσεις γιατί οι χωριαταράδες έχουν μάθει να διπλοπαρκάρουν για να πάρουν κοτόπουλα από τον Δέρα και τσιγάρα από το περίπτερο.
Δείτε πως έγιναν τα Γιαννιτσά και η Κατερίνη και μετά να αρχίστε να λέτε μαλακίες και να κάνετε κριτικές του καφενείου. Μακάρι να γίνει πράξη αυτή η μελέτη μήπως και η πόλη αυτή βρει το δρόμο της.
Αγαπητε 3 Ιουνίου 2016 - 12:10 μ.μ. οπου εγινε πεζοδρομος στις πολεις που αναφερεις να σου πω οτι τα εμπορικα καταστηματα δεν δουλευουν καθολου διοτι ο κοσμος δεν εχει που να παρκαρει. Επισης αγαπητε 3 Ιουνίου 2016 - 12:10 μ.μ. να σου αναφερω οτι δουλευουν σχετικα καλα (οσο καλα μπορεις να πεις) οι καφετεριες με κατι τεμπεληδες σαν κι εσενα που πανε και αραζουν με 1 φραπε των 2 ευρω καμια 5-6 ωρες την μερα. Οποτε εαν περιμενει μια καφετερια να οικονομησει απο εσενα την εκατσε. ΑΑΑ, στις καφετεριες καθονται κατι βρωμοχωριατες σαν κι εσενα, τεμπελαροι, να παιρνουν ματι κανα κοριτσακι - γυναικα που περναει(διοτι δεν κανεις και τιποτα αλλο ολη την ημερα).
Οποτε αρχοντοχωριατη το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια.
Τι έγινε ρε σεις? Ξέμειναν απο φράγκα οι εργολάβοι της περιοχής μας? Και θέλουν κανά ψιλό να ξανακουνήσουν τα mercedes και βάλε?
Σαν δεν ντρέπεστε λιγάκι εκεί στον δήμο. Αλλά θα με πείτε έχει και για εσάς καύσιμα αυτό το έργο.
Δημοσίευση σχολίου