Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Σκληρή κριτική Μπέλλου σε Χρ. Αλευρά για ανεπάρκεια και απουσία από το προσφυγικό στον τόπο μας


Χρ. Αλευράς, ανεπαρκής, αόρατος κατά
τον Χρ. Μπέλλο
 Χρήστος Μπέλλος
Με τον προφανή ειρωνικό τίτλο "απούσα ή σε στοά συνεδριάζει η Λαϊκή Συσπείρωση Αλεξάνδρειας" ο Χρήστος Μπέλλος στο προσωπικό του ιστολόγιο ασκεί σκληρή κριτική στον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης, δημοτικό σύμβουλο Χρήστο Αλευρά και τον κατηγορεί για ανεπάρκεια και ...ακινησία που εκθέτει το ΚΚΕ και την παράταξη.

Διαβάστε το κείμενο του Χρ. Μπέλλου:



7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι ΘΕΣΕΙΣ της ΛΑΕ για το Προσφυγικό http://xronika05.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html Ποιά λέξη σαν να ήταν απαγορευμένη λείπει από αυτές τις θέσεις; Όποιος το βρεί τότε θα πρέπει ξέρει οτι όποιος μιλά για αντιμπεριαλιστική πάλη χωρίς να μιλά για αντικαπιταλιστική πάλη έχει ένα ψοφίμι μέσα στο οπορτουνιστικό του στόμα. Ω,ναί σύντροφοι απο αυτές τις θέσεις λείπει αυτός που γεννά τα ποτάμια των προσφύγων και τα ποτάμια του αίματος που κυλάνε εκέι που αγωγοί πετρελαίου και εμπορικοί δρόμοι συναντάνε τους ισολογισμούς των μονοπωλίων. Είναι ο Κ Α Π Ι Τ Α Λ Ι Σ Μ Ο Σ ,ηλίθιοι!!! Ναί, αυτή η ξύλινη γλώσσα λέει την αλήθεια που κρύβουν οι ψηφοθυρικές φιλανθρωπίες αυτών που όταν ήταν υπουργοί της πρώτης φοράς ψευτοαριστεράς προσκυνούσαν σαν το Χ"αβάτη κάθε νατοικό και ευρωενωσιακό κάθαρμα. Ο καθένας εχει δικαίωμα στη λύτρωση και την κάθαρση της ψυχής του. Αλλά κανένας δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί ως πολιτικό εμπόρευμα τους Αιλάν του καπιταλιστικού σφαγείου.

Ανώνυμος είπε...

και συ τέκνον Βρούτε........

Ανώνυμος είπε...

ο Ιούδας φιλούσε ...υπέροχα!

Ανώνυμος είπε...

Ο Ιούδας όμως ήθελε επανάσταση εναντίον των κατακτητών Ρωμαίων

Ανώνυμος είπε...

Είσαι σε σύγχυση σχετικά με το ΙΟΎΔΑ.
Ο Βαρραβάς ήταν ο επαναστάτης , που εκ των υστέρων παρουσιάσθηκε σαν ληστής.
Ο Ιούδας ήταν απλά ο ... τραπεζοκόμος (όχι τραπεζιτοκόμος) του μυστικού δείπνου!
Βέβαια μετά "τάπιασε" τα "τριάντα αργύρια" κι άρχισε να ψάχνει για ...συκιές!

Ανώνυμος είπε...

Αν ο Ιούδας ήταν ζηλωτής, δηλαδή επαναστάτης, θα έπρεπε να περιμένει μήπως ο Χριστός δείξει αργότερα τις θείες δυνάμεις Του και απελευθέρωνε το λαό. Με την προδοσία του οδηγούσε το Χριστό στην αφάνεια. Με το θάνατο του Χριστού δεν κέρδισε τίποτε η υπόθεση της επανάστασης. Αν ο Χριστός απογοήτευσε τον Ιούδα, ας τον εγκατέλειπε κι ας περίμενε άλλον απελευθερωτή Μεσσία.
     Επίσης ο επαναστάτης Ιούδας δε δικαιολογεί τη μεταμέλεια του προδότη και τον απαγχονισμό. Όταν επέστρεψε τα χρήματα, είπε στους αρχιερείς: «παρέδωσα αίμα αθώο» (Ματθ.27,4). Ο επαναστάτης Ιούδας, επίσης, έπρεπε να κρατήσει τα χρήματα για τις ανάγκες της αναμενόμενης επανάστασης. Με τον απαγχονισμό του δεν άλλαξε η κατάσταση της ρωμαιοκρατίας.
            Ο Ιούδας δεν ήταν επαναστάτης, αλλά μικρόψυχος, εγωιστής και φιλάργυρος.

Ανώνυμος είπε...

Περί Ιούδα: Αν οι Ρωμαίοι ήταν η ιμπεριαλιστική δύναμη, ο Αννας και ο Καιάφας ήταν η ντόπια αστική τάξη με το κράτος της. Οι ζηλωτές ήταν οι ταξικές δυνάμεις και ο Ιησούς ήταν η ρεφόρμα που ήθελε να μεταθέσει την επανάσταση στη Δευτέρα Παρουσία. Ο Ιούδας ήταν ο πρόθυμος οπορτουνιστής[τυχοδιώκτης] με τη μεσολάβηση του οποίου συντελέσθηκε η θυσία-θαύμα της επαναστασης χωρίς επανάσταση και ο παρεπόμενος ιστορικός συμβιβασμός. Τον Ιησού και τον Ιούδα να τον ψάξετε εκεί που τα γιατροσόφια και οι θεραπενίδες του καπιταλισμού ξε-πουλιούνται έναντι πινακίου φακής στο αποτρελλαμένο φιλοθεάμον κοινό των ψυχικά και πνευματικά αναπήρων μικροαστών που τελικά είναι ο οπορτουνισμός ως τάξη για τον εαυτό της.

Η αμμοβολή είναι συνεχείς και αδιάλειπτη και είναι αυτή που επιβάλλει τον κανόνα που λέει: Τα στερνά τιμούν τα πρώτα.

Αφειερωμένω εξαιρετικά σε όποιον έχει τη Χάρης αντΑυτού.