Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Όχι ρε Μιχάλη και τον Αυτιά!!! Έλεος...

Αυτοί οι δεξιοί είναι γεμάτοι με "εκπλήξεις". Όταν φτάνει η ώρα της προεκλογικής εκστρατείας δεν ξέρεις τι μπορεί να σκαρφιστεί κάποιος υποψήφιος που έλκει την καταγωγή του από την ΝΔ για να συζητηθεί η παρουσία του όχι για την πολιτική του πρόταση αλλά για τα παραπολιτικά στοιχεία της εκστρατείας.
Θυμάμαι τον Τσαβδαρίδη πριν από δέκα και πλέον χρόνια όταν ήταν υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ στην Ημαθία ότι.... έκανε προεκλογική συγκέντρωση σε θερινό κλαμπ στη Βέροια όπου κεντρική ομιλίτρια ήταν μια γνωστή τραγουδίστρια με σκυλάδικο περιεχόμενο. Όπως ήταν φυσικό, σημειώθηκε κοσμοπλημμύρα και ο Λάζαρος εκλέχτηκε. 

Χτες ο Χαλκίδης που έχει μια εικοσαετία στο κουρμπέτι σκέφτηκε να κάνει κάτι πιο προχωρημένο. Να καλέσει τον Αυτιά, ναι, τον Αυτιά, να προλογίσει την εκδήλωση. Ο Αυτιάς όμως δεν μπόρεσε και βγήκε στον "αέρα" τηλεφωνικά να προλογίσει τον φίλο του τον Μιχάλη.
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω σε τι εκτίμηση έχετε εσείς τον Αυτιά αλλά εγώ προσωπικά δεν του έχω καμιά και δε χρειάζεται να εξηγήσω το πως και το γιατί.
Ωστόσο, επειδή αύριο ίσως έχουμε δήμαρχο τον Μιχάλη στο Γιδά θα ήθελα να μάθω ως πολίτης ποιο ήταν το κριτήριο της επιλογής του εν λόγω δημοσιογράφου ώστε να βγάλω συμπεράσματα για την διανοητική κατάσταση του αυριανού πρώτου πολίτη του δήμου.
Μ΄ άλλα λόγια, όταν ένας δήμαρχος επιλέγει τον Αυτιά να τον προλογίσει από ένα τεράστιο δυναμικό δεξιών δημοσιογράφων απείρως πιο σοβαρών δικαιούμαι να έχω τις ενστάσεις μου ως πολίτης και τις αμφιβολίες μου.
Κατανοητόν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: