Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

VIDEO - Γ. ΑΠΑΤΣΙΔΗΣ: Είμαι περήφανος για τα όσα πρόσφερε το ΠΑΣΟΚ στην χώρα και στο λαό της. Είναι χρέος μου να ανταποδώσω

Υποψήφιος Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Γιάννης Απατσίδης είπε στην τοποθέτησή του κατά την παρουσίαση των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ στην εκδήλωση που έγινε στην Βέροια: «Είμαι χαρούμενος που με επέλεξαν να είμαι υποψήφιος βουλευτής σε αυτήν την μεγάλη την παράταξη, σε μια τόσο δύσκολη στιγμή τόσο για την ίδια την παράταξη όσο και για...
όλη τη χώρα.  
Στη ζωή μου ήμουν και είμαι πάντα ΠΑΣΟΚ και αυτό δεν είναι συνήθεια αλλά άποψη ζωής για μένα.  
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου έκανα τα πάντα για το ΠΑΣΟΚ αλλά το ΠΑΣΟΚ μας πρόσφερε τόσα πολλά που πιστεύω ότι ακόμα του χρωστάω.  
Για ακόμα μια φορά επαναλαμβάνω ότι είμαι περήφανος που με επέλεξαν για υποψήφιο, ώστε να προσφέρω και εγώ κάτι ακόμη σ’ αυτή την παράταξη. 
Τέλος θέλω να αναφέρω ότι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος βλέποντας την ποιότητα των συνυποψήφιων μου».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μηπως πρεπει να μας πει ποσο ωφεληθηκε αυτος από ΠΑΣΟΚ. και τωρα μας το εκθειαζει το ΜΝΥΜΟΝΙΑΚΟ -ΚΟΜΜΑ. αντε ΓΕΙΑ............