Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Νέα καταγγελία: Λάσπη στο νερό της ΔΕΥΑ Αλεξ- Δώστε λύση στο πρόβλημα

Βαμβάκι στη βρύση
λάσπη στο νερό
Για πολλοστή φορά βλέπω στο facebook μια φωτογραφία που τη συνοδεύει η ίδια καταγγελία. Η συνεχής επανάληψη της ίδιας κατάστασης δε μπορεί παρά να σημαίνει ότι το πρόβλημα υφίσταται και έχει μεγάλη χρονική διάρκεια και συνεπώς δικαίως γίνεται η διαμαρτυρία.
Ο λόγος για μια κάτοικο της Αλεξάνδρειας η οποία πόσταρε προχτές την φωτογραφία με το βαμβάκι που βάζει στη βρύση της από την οποία μαγειρεύει, πίνει νερό. Το βαμβάκι λειτουργεί ως ένα φίλτρο και αυτό που παρακρατεί, όσο παρακρατεί, είναι λάσπη που σε διαφορετική περίπτωση θα καταναλώνονταν από τους χρήστες του δικτύου ύδρευσης.

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν υπάρχει κάποια βλάβη στο δίκτυο που προκαλεί αυτό το...... φαινόμενο. Αυτό όμως που με βεβαιότητα όλοι γνωρίζουμε είναι ότι αυτό το πρόβλημα πρέπει να διορθωθεί ώστε να σταματήσουν αυτές οι εικόνες που πλήτουν το κύρος της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας, απαξιώνουν τον ρόλο της και την αποστολή της. 
Γιατί δικαίως διαμαρτύρεται η εν λόγω κυρία για την ποιότητα του νερού που καταναλώνει και το οποίο, όπως φαίνεται, πληρώνει αδρά. Γιατί, είναι τόσο αγανακτισμένη που δημοσιεύει και τον λογαριασμό της ύδρευσης για του λόγου το αληθές.
Και επειδή γνωρίζω την κυρία ότι είναι σοβαρή και δεν κράζει αδικαιολόγητα και υστερόβουλα υιθετώ ασμένως τα όσα δημοσιεύει και τα αναδημοσιεύω πιστεύοντας ότι θα συγκινηθούν οι αρμόδιοι και θα δώσουν λύση.
Κύριοι της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας κάντε κάτι τώρα, όχι μεθαύριο...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η κυρια Κατερίνα έχει δίκιο!φτάνει πια!πληρώνουμε 35euroπαγιο λογαριασμό γι αυτό το νερό.και αναγκαζόμαστε και να αγοραζουμε και εμφιαλωμένο.

Ανώνυμος είπε...

Παντου το ίδιο συμβαίνει και μπράβο στην κυρία Κατερίνα που το έβγαλε στη φόρα να το δει ο κόσμος μήπως και ξυπνήσουν οι υπεύθυνοι.