Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Βιογραφικό Χάρη Κουρουζίδη, υποψήφιου συμβούλου Βέροιας με τον Ν. Μπέκη

Γεννήθηκα το Μάρτιο του  1965 στη  Βέροια. Είμαι γιος του Νεοκλή Κουρουζίδη και της Δήμητρας  Στούμπη και μεγάλωσα στον συνοικισμό του ΠρομηθέαΕίμαι παντρεμένος κι έχω τρία παιδιά.
Εργάζομαι ως δάσκαλος από το  1987 κι έχω υπηρετήσει  ως Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  του Νομού Ημαθίας  για πολλά χρόνια.
Έχω συμμετάσχει μεταξύ άλλων στη συγγραφή και εικονογράφηση εκπαιδευτικών υλικών για την...
 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ( Σποράκι πηγή ζωής, Ο Ναυτίλος ταξιδεύει στην Μεσόγειο, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση σε προστατευόμενες περιοχές κ.α.),  καθώς και στη δημιουργία και εφαρμογή των Εκπαιδευτικών  Μονοπατιών για μαθητές και ενήλικες στις παραδοσιακές γειτονιές της πόλης,  στις βυζαντινές εκκλησίες του ιστορικού κέντρου και στον ποταμό Τριπόταμο. Πέρυσι επέστρεψα στην τάξη στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας και από φέτος είμαι Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Λουτρού.
Είμαι εθελοντής και μέλος Περιβαλλοντικών Οργανώσεων  με δράσεις τόσο τοπικού  όσο και πανελλήνιου ενδιαφέροντος  σε ζητήματα που αφορούν στην ρύπανση του περιβάλλοντος αλλά και στην προστασία της άγριας ζωής και της πολιτιστικής κληρονομιάς . (Κίνηση Πολιτών Βέροιας 2005- Οδός Μητροπόλεως ,  Φίλοι του ποταμού Τριπόταμου, Ομάδα Παρέμβαση για τον Πολιτισμό και το Περιβάλλον, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, Σύλλογοι Περίθαλψης και Προστασίας Άγριων Ζώων  Αίγινα- Πάρος- Θεσσαλονίκη, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, Φωτογράφος Άγριας Φύσης ).
Είμαι από τα ιδρυτικά μέλη των Ενεργών Πολιτών. Στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές ήμουν υποψήφιος για τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη  στην Ημαθία με τους Οικολόγους Πράσινους. Οι  κρίσιμες  συνθήκες των φετινών εκλογών με οδήγησαν στην  απόφαση να στηρίξω το ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Παράταξης των Ενεργών Πολιτών για το Δήμο της Βέροιας -Ανατροπή Τώρα   και τον υποψήφιο Δήμαρχο Νίκο Μπέκη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: